Een maand geleden... - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Marlon Berg - WaarBenJij.nu Een maand geleden... - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Marlon Berg - WaarBenJij.nu

Een maand geleden...

Blijf op de hoogte en volg Marlon

12 Juli 2014 | Spanje, Barcelona

Hola Guapa's!

Bijna een maand geleden is het geweest dat ik voor het laatst naar jullie geschreven heb. Schandalig, al zeg ik het zelf. Sorry daarvoor. Maar in een maand tijd is er een heleboel gebeurt. Ik zal de belangrijkste dingen voor jullie op een rijtje zetten.

Te beginnen met de midweek dat mijn lieve mama en mijn lieve tante hier waren. Wat was dat gezellig. Lekker bij kunnen kletsen met mama. Lekker gewandeld, lekker weze uiteten en heerlijk kunnen lunchen. Wel jammer dat mama een dag later aankwam dan gepland. De vlucht was namelijk gecanceld, waardoor ze opzoek moesten naar een nieuwe vlucht. Naar wat regelen was dit eindelijk gelukt, en kwamen ze een dag later toch mijn kant op. Alle vluchten van die dag naar Barcelona toe waren gecanceld, dus het was maar de vraag of ze deze keer wel konden komen. Gelukkig was dit wel het geval en heb ik even heerlijk kunnen genieten van een paar daagjes met mama en mijn tante. Toen mama weg ging was het aftellen al weer begonnen. Over 6 dagen vanaf vandaag is ze er namelijk weer!!! Woensdag komt mama weer deze kant op, maar dit keer met Bas, Isa, papa en ome rinie. Dat wordt ook weer een groot feest. Ze blijven in totaal 8 dagen. Hopelijk ben ik in de 8 dagen tijd 2x 2 dagen vrij. Dat zou helemaal mooi zijn. Even overleggen met mijn manager en wie weet..

Deze maand is ook de maand dat Max aan zijn school is begonnen. Dit betekend dat hij iedere dag van 9 tot 3 op schooltje zit te blokken om een professioneel bartender te worden. Erg goed van hem, al zeg ik het zelf :) Hopelijk gaat het allemaal een beetje lukken en krijgt hij over 2 weken een diploma van de European Bartending School in Barcelona.

Deze maand is ook de maand dat ik afscheid heb moeten nemen van wat super leuke (in)directe collega's. Zo zijn Danique en Anne deze maand terug gegaan naar nederland, na een stage van een aantal maanden bij Bites. Jammer, want het waren beide enorm gezellige meiden. Maaike van enotheca is ook terug gegaan naar Nederland. Ook Charlotte van Enotheca is weg gegaan afgelopen week. Erg jammer al zeg ik het zelf. Heb het altijd erg gezellig gehad met deze meiden. Maar aan ieder eind zit een nieuw begin. Zo gaat dat in hotels, interns komen en interns gaan. Deze maand hebben we namelijk ook een nieuwe intern gekregen. Een italiaans meisje Alice heet ze. Best een leuk meisje, maar ze moet nog veel leren. Zoals iedereen die begin met werken voor een nieuwe baas.

We hebben ook nog groot nieuws gekregen voor onze department!! Vanaf deze vrijdag gaan we smoothies en juices verkopen in de morgen. We worden dus eigenlijk een soort van sapjes bar, maar dan ook met ontbijt en alleen in de morgen. In de middag is het namelijk weer gewoon lunch en diner met coca cola en bla bla bla. Best een leuk idee al zeg ik het zelf. Ik hoef zaterdag pas weer te werken dus ben erg benieuwd hoe het uit gaat pakken, en of ze het überhaupt al in werking hebben gezet. Ik heb er de afgelopen week namelijk nog maar weinig van gemerkt. We zullen het gaan zien. Is gewoon even afwachten.

Verder is er deze maand eigenlijk niet zo heel veel spannends gebeurt. Ik heb alleen wel vanaf vandaag besloten om 3 keer in de week te gaan hardlopen. Voel me namelijk echt een lamstraal. Van 5 tot 6 x dansen in de week naar helemaal niks doen. Dat is ook maar saai! En natuurlijk moet ik een beetje conditie blijven behouden haha. Buikspier oefeningen ga ik daar ook bij doen. De vraag is alleen nog hoelang ik dit vol ga houden. Vanavond ga ik er mee beginnen. Overdag is het namelijk veelte warm om hard te gaan lopen. 's ochtends of 's avonds word ik lekker actief.


  • 13 Juli 2014 - 16:04

    Oma Van De Burgt:

    mooi stuk marlon. en verder nog een leuke vakantie met mama, ome rinie, papa, bas en isa.
    tot ziens

    oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlon

Hallo allemaal, Vanaf 5 mei was het dan zover. Ik vloog naar Barcelona voor mijn stage van 15 aaneengesloten weken. Om jullie toch mee te laten kijken in het leven wat ik hier opbouw, deel ik met jullie mijn reisverslagen. Ik ben een beetje te laat begonnen, maar ben wel van plan om vanaf nu zo vaak als ik kan te schrijven, en het liefste ook wat foto's/video's te plaatsen van hoe het leven hier is. Groetjes,

Actief sinds 14 Mei 2014
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 3894

Voorgaande reizen:

05 Mei 2014 - 31 Augustus 2014

Stage

Landen bezocht: