Transfer!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Marlon Berg - WaarBenJij.nu Transfer!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Marlon Berg - WaarBenJij.nu

Transfer!!

Door: Marlon van den Berg

Blijf op de hoogte en volg Marlon

21 Juli 2014 | Spanje, Barcelona

Een zonnige hallo aan iedereen die de tijd neemt om mijn verslagje te lezen!

Vandaag heb ik heel erg groot nieuws voor jullie!! IK KRIJG EEN TRANSFER. Een transfer wil zeggen dat ik van de department waar ik nu sta, word overgeplaatst naar een andere. Ik heb zelf om een transfer gevraagd. Niet omdat ik het in bites niet leuk vond, maar meer omdat ik in bites niks aan het leren was. In Bites moesten we blij zijn als we op een dag 50 gasten hadden. In marina hebben ze voor de lunch alleen al vaak 200 man (lunch word geserveerd tussen half 2 en 4!!). Ik moet eerlijk zeggen dat ik er al heel erg veel zin in heb, en dat ik erg uit kijk naar woensdag. Woensdag gaat mijn eerste dagje zijn in marina.

Maar voordat het woensdag is, kan ik eerst nog even lekker een paar daagjes genieten van het feit dat pap. mama, bas, isa en ome rinie er zijn.

Wisten jullie trouwens dat ik nog maar 23 echte werkdagen heb in hotel arts? De tijd vliegt hier!!!

Ik zie jullie over ongeveer een maandje weer!!

Hou je haaks, doe ik ook

xxx

  • 21 Juli 2014 - 13:55

    Amira:

    Hoi Marlon,

    Ik mis jou bij dansen.

    Groetjes Amira

  • 21 Juli 2014 - 14:03

    Anita:

    hoi marlon,

    de tijd vliegt idd, maar geniet nog ff 23 dagen op je nieuwe werkplek.
    voor daarna fijne vakantie.

    groetjes,
    anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlon

Hallo allemaal, Vanaf 5 mei was het dan zover. Ik vloog naar Barcelona voor mijn stage van 15 aaneengesloten weken. Om jullie toch mee te laten kijken in het leven wat ik hier opbouw, deel ik met jullie mijn reisverslagen. Ik ben een beetje te laat begonnen, maar ben wel van plan om vanaf nu zo vaak als ik kan te schrijven, en het liefste ook wat foto's/video's te plaatsen van hoe het leven hier is. Groetjes,

Actief sinds 14 Mei 2014
Verslag gelezen: 1249
Totaal aantal bezoekers 3896

Voorgaande reizen:

05 Mei 2014 - 31 Augustus 2014

Stage

Landen bezocht: