Stage - Reisverslagen van Marlon van den Berg - WaarBenJij.nu Stage - Reisverslagen van Marlon van den Berg - WaarBenJij.nu

Stage

Ik ga op reis naar Barcelona. Dit omdat ik stage ga lopen bij hotel Arts. Mijn stage duurt ongeveer 15 weken, en daarna ga ik nog een weekje met mijn vriend naar Portugal. Jullie zullen mij voor ongeveer 16 weken moeten missen!!

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2014

Transfer!!

12 Juli 2014

Een maand geleden...

17 Juni 2014

Manager op vakantie!!

06 Juni 2014

Camp Nou

16 Mei 2014

Fun on the workspot
Marlon

Hallo allemaal, Vanaf 5 mei was het dan zover. Ik vloog naar Barcelona voor mijn stage van 15 aaneengesloten weken. Om jullie toch mee te laten kijken in het leven wat ik hier opbouw, deel ik met jullie mijn reisverslagen. Ik ben een beetje te laat begonnen, maar ben wel van plan om vanaf nu zo vaak als ik kan te schrijven, en het liefste ook wat foto's/video's te plaatsen van hoe het leven hier is. Groetjes,

Actief sinds 14 Mei 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3897

Voorgaande reizen:

05 Mei 2014 - 31 Augustus 2014

Stage

Landen bezocht: